szitto.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

2013 All Africa Open

2013 All Africa open, Porterville

aki keres: forgoszilard kukac gmail.com

 

5 év után ismét Porterville. Itt se változott szinte semmi. Iszonyú a meleg, segítőkész, kedves emberek, óriási húsok esténként... Tónival együtt utaztunk. Nem volt optimális a csatlakozás, 25 óra alatt értünk ide Budapestről.

 

Task 1.

 

 

Túl sokat nem elemezném, talán csak annyi érdemleges volt, hogy a síkságról viszonylag alacsonyan mentem vissza a gerincre , miközben mindenki tekerte a közepes lifteket,hogy magasan maradjon. Ezzel sikerült meglépnem az élbolytól, sőt néhány percig elis hittem hogy első leszek a célban. Sajnos a gps-be rosszul írtam be a célt, ( PG8 helyett P08) így aztán az utolsó fordulópontnál teljesen szétesett a kép. Fogalmam se volt hogy merre kell menni, medig kéne tekerni. Utol is ért az egész boly, de így legalább volt ki után menni. Végül 8.lettem.

Annyira beerősödött a szél, hogy senki nem mert leszállni a célban,hanem visszafordultak,  hogy a völgy szélesebb részein szálljanak le. Én is így tettem. Egy kiszáradt folyómederbe szálltam végül. Az utolsó 200 métert úgy vesztettem el, hogy már egy centit se haladtam előre.

A szállásunk (és a versenyközpont) is Rob Manzoni FLyers Lodge elnevezésű házában van.  Rob este szép csenben parazsat csinált és egy nagyon ütős steaket készített a verenyzőknek. 

Task 2

Erről nem tudok sokat írni, talán csak annyit,hogy Tóni nagyon jól tolta. Mindössze 2 pont hiányzott hozzá, hogy megnyerje a napot. Gratula.

Task 3

Sikerült elrontani.

De úgy érzem, hogy ha visszatekernék az időt, akkor is így csinálnám. Eleje szembeszeles, mentünk az élbollyal. Gyenge liftek, max 1400 méter, szembeszél.

 Aztán a fordulópont előtt 5 km-rel, kicsit oldalt repültem és jött a nap addigi legjobb termikje. A többség lekéste, én meg felestem 4m/s sel a boly fölé kb 1700-re. Itt nem is volt akkor szembeszél,mint talajközelben.   Innen egy siklás volt a fordulópont, ott még 1100 méteren voltam (többiek mögöttem kb 2 km-rel, velem kb egy szinten, mert meg kellett állniuk gyengéket tekerni. ). Megcsináltam a fordulópontot, ,majd befordultam hátszélbe és biztosra vettem, hogy hátszélben simán végigmegyek a síkságon és nevetve beérek. Mert alapvetően nem volt rossz idő.  Elvégre ha idáig el tudtam jönni szembeszélben, akkor hátszélben sokkal könnyebb lesz... Nem lett..  Emelés nélkül talajig siklottam. :(   

Talán egy picit kevésbé kellett volna örülni, és jobban előtérbe helyezi a magasságot a gyors haladással szemben. De valahogy ez nem tűnt indokoltnak, mert korábban a szembeszeles szakaszon többször is kitekertünk 5-600 méterről. 

Task 4

MIvel már érkeznek a pilóták a pwc -re és be is neveznek az urolsó napokra,  ezért elégé felbővült a mezőny. Gondolatban hátrébb helyeztem magam a napi feladaton úgy 10 helyezéssel.  Mivel a meteo nem túl jó időt jósolt,azért rövid feladatot írtak ki, Az előrejelzés szerint max magasság 1400m, és délután beerősödő délnyugati szél.

 

A startcilinder széle szinte a starthelynél. Utána egy picit még délnek kellett repülni. A fordulópont megcsinálás után pedig északnak, Az volt a kérdés,hogy az első fordulópont után érdemes a e síkságot bevállalni , alapvetően hátszélben, vagy inkább vissza a gerincen és egy hosszabb úton menni. Ennek az utóbbinak az volt a veszélye, hogy ha nem sikerül időben kitekerni és az optimálisnál tovább kell menni északnak, akkor már olda-szembeszélben kell menni a forulópontra.  Én a gerincet vállaltam (főleg hogy tegnap lerohadtam a síkságon)

Ilyen esetekben mint ez (nagy cilinder, ráadásul nem egyenesen kell a fordulópontra menni (2.fp , 5 km cilinder) , hanem szinte csak érinteni, azért jó lenne egy olyan műszer ami tisztességes térképet rajzol (PL CPilot pro) . A Competino ilyen esetekben szinte alig segít valamit.

Oldal hátszélben végigmentünk a gerincen, de közben próbáltunk  tekerni is , mert hátha sikerül megtalálni azt a liftet, ami erős,magasra megy és el lehet hagyni a gerincet.  Szerencsém volt, mert sikerült kiemelkedni, a boly nagy része pedig ment tovább a gerincen. Egy rövid ideig nagyon jól nézett ki, mert úgy láttam, hogy eléggé rosszul adja a gerinc, miközben mi magasan voltunk és szépen csaltuk a távolságot a clinder felé.

Aztán ez elmúlt és újra egy termikben találtuk magunkat a bollyal. Innen már nem volt nehéz a feladat. Igaz a fordulópont után még kellett egy cikk-cakkot csinálni oldal-szembeszélben, - itt azért elsüllyedtem az Enzok mellett. Az utolsó fordulópontnál még kitekertünk , innen még 5 km volt a célig hátszélben.. Nem tekertem elég magasra, mert láttam, hogy előttem is tekernek tehát van még emelés ha kell.. Erre szükség is volt, mert kicsit megsüllyedtem. Nem akartam kicentizni a beérést, ezért addig tekertem amíg 7 volt a L/D R G1 (szükséges siklószám a célig).

Volt még két km,tartott végig, kb 700 méteren értem be a ESS (end of speed section vége , eddig számít az idő, innen már csak be kell érni). Innen még 1600 méter volt a tényleges célcilinder. Kicsit megbántam, hogy ilyen feleslegesen magasan értem be, mert ez a biztonság jelentett azért 1-2 percet az utolsó termikben. Aztán hirtelen kihúzták a dugót és erős leáramlás jött. Olyan erős volt, hogy mire beértem a célba, már csak kb 100 méteren voltam. Közben láttam többeket leszállni a cél előtt.

Tóni felhívtam, ő sajnos leszállt a síkságon de már útin votl a HQ felé. Bár a busz már a célban volt, de ilyenkor sose lehet tudni mikor indul vissza. Ezért aztán Tóni inkébb eljött értem kocsival  (közben majdnem kifogyott a benzin)

A napot Felix Rodrigez nyerte. Nem lett 1000 pont, mert a GAP beállításoknál indokolatlanul  magas nominal distance -t állapítottak meg (55 km). 

Úgy érzem, hogy ezt a napot sikerült úgy repülni, ahogy szerettem volna. Igaz lehettem volna gyorsabb, de az előző napi lerohadás után inkább a biztonságos magasságban történő repülésre törekedtem. A tegnapi elvesztett sokszáz pont után, nem az a pár perc fog számítani,amit esetleg felesleges tekeréssel töltöttem el. 

TASK 5

Felmentünk ugyan,sőt feladtot is írtak, de úgy beerősödött a szél, hogy még a starthelyen lefújták a taskot. Maradtam tehát a 10. helyen,.

Mindent összevetve, nem volt rossz verseny. Jó volt a szervezés, különösen a visszaszállítás volt kényelmes, mert a LIVETRACK alapján rögtön tudtk ki,hol van és küldték a buszt. Kicsit sajnálom , hogy a második feladatot annyira elrontottam. De hát mások, meg mást rontottak el.  A kétzsinóros ernyőkkel trimmen együtt tudtam menni , de gyorsítóval már nem. Ezeken a szakaszokon mindig elmerültem. 

A 10. hellyel ezzel együtt elégedett vgyok,különösen a TASK 4 tizedik heylével,mert akkor már 30-40 PWC pilóta is volt a mezőnyben.

Végeredmény 

 

Hozzászólások  

 
#174 Laurel 2018-12-06 22:12
Backyard bridges are made up of either steel or wooden bridge gippsland: http://dqystl.com/comment/html/?483796.html.
Idézet
 
 
#173 Reggie 2018-12-03 16:22
Ahaa, its fastidious discussion about this article here
at this web site, I have read all that, so now me also commenting at this
place.

Feel free to visit my web-site :: scr888 download: https://kasino.vin/downloads/61-download-918kiss-scr888-android-iphones
Idézet
 
 
#172 Arlie 2018-12-01 19:54
Este é último passo maquiagem para casamento de dia noiva (https://www.saviour.world/smf/index.php?topic=43159.0: https://www.saviour.world/smf/index.php?topic=43159.0) uma bela make.
Idézet
 
 
#171 Lara 2018-11-17 23:51
bookmarked!!, I love your site!

My web site :: online casino girl: http://kassi2.rosx.net/php/url.php?url=https://freeonline-casino.net%2Fhow-to-play-casino-blackjack%2F/
Idézet
 
 
#170 Kala 2018-11-16 01:51
A febre héctica é habitualmente contagiosa.


Pare em meu site da Web mulheres nuas na webcam (tv.aulta.net: https://tv.aulta.net/jump.php?url=http://hitanandacomunidad.org/index.php/es/component/kide/-/index.php%3Foption=com_kide)
Idézet
 
 
#169 Bettye 2018-11-07 06:01
I got what you intend,bookmark ed, very nice web site.

My site; http://Www.Familydollarstores.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=forum.joomla.de%2Fcore%2Fuser%2F5077-soikeoinfo%2F: http://Www.Familydollarstores.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=forum.joomla.de%2Fcore%2Fuser%2F5077-soikeoinfo%2F
Idézet
 
 
#168 Rachelle 2018-11-06 00:45
Excellent post. I was checking constantly this blog and
I am impressed! Very helpful info specially the last
part :) I care for such info much. I was looking for
this certain information for a very long time. Thank you and
best of luck.

Feel free to visit my blog: t
mobile sloterdijk: https://malt.ru/bitrix/rk.php?goto=http://archivo.unionpuebla.mx/external%3Furl=http://kasino.vin/downloads/69-download-mega888
Idézet
 
 
#167 Doyle 2018-11-05 11:41
Incredible quest there. What occurred after? Good luck!


Here is my page: buy fullz: https://carder007s.org
Idézet
 
 
#166 Glinda 2018-11-03 14:57
If you read it the occasion feel free to skip over it this time!
That is exactly what Strategic Online techniques
do for a webpage. First, analyze the website your link will
be put on.

Here is my blog post; mega casino reviews: http://www.getmarriedinbanff.com/definitive-source-for-online-casino-gambling/
Idézet
 
 
#165 Elyse 2018-11-02 06:08
A estandardização do art. Geraldo Gerson com Souza.

Revisão em meu network mulheres nuas na webcam (Madelaine: http://www.geld-bombe.com/Forum%20Funktion/SMF/index.php?action=profile;u=212274)
Idézet
 
 
#164 Mira 2018-10-17 10:39
This post will help the internet users for building up new blog or even a
weblog from start to end.

Feel free to surf to my website :: scr888 test id: http://www.clunix.com/board/224464
Idézet
 
 
#163 Tory 2018-10-13 04:58
Your page has to look professional with zero errors.
In this connection, a tight training program will stand a
an associate good stead. Did you know presently there are about
13 billion English web pages on towards
your?

Here is my web-site ... casino
malaysia: https://jom.fun/
Idézet
 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés


Az akkumulátorok szakértője

Hirdetés
A legnagyobb márkafüggetlen akkuimportőr. Elég ha a pénztárnál megemlíted hogy siklóernyős vagy, azonnal kapsz 10%-15% engedményt, a már amúgy is korrekt árakból.

Gradient

Köszönet Ondrej Dupalnak és a Gradient gyárnak, hogy rendszeresen a legújabb ernyőikkel repülhetek.
Hirdetés

MOTOROLAJ

Hirdetés
A legújabb technológiának köszönhetően , a lekopott fématomok, visszaépülnek a felületre.