szitto.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

1999 Spanis Open - Castejon de Sos - Kovi írása

Ha már így a Szilárd felszólított, kötelezett egy levél megírására én is beszámolnék a Spanish Open nevü túlélő versenyről. Nagyon kellemesen néz ki a hely, a startig. Onnantól a perspektíva egy kicsit megváltozik. A kép elkezd ugrálni és az istennek nem lehet megállítani, akárhogy csavargatod a gombokat.

 


Talán a taxis szavai jellemzik legjobban a hely hangulatát (ugyanis Barcelonából 340 km taxival mentünk). A pasi így kiáltott mikor beértünk a hegyek közé és egy kb 3-500 m magas sziklafalakkal határolt szurdokba értünk: oh mamma mia majd többször egymásután nyöszörgött iképpen: jujjjujjjujj, huhuhuuu stb. Ami viszont igazán jó a helyben, hogy nem lehet lerohadni, addig amíg averseny el nem kezdődik. Ott valahogy mégis összejön az embernek. Egyébként én 46. lettem, mert ezt a Szilárd nem merte elárulni, pedig szerintem egyilyen helyen az is eredmény, ha el mersz startolni a második napon és élve megúszod. Főleg, ha volt az embernek egy kisebb izgi kalandja (no nem estea bárban) Tamas pl. az első nap 20 perc repülés után visszaszállt és három óraig biztatta magát, hogy újra elstartoljon egy lesiklásért. (persze igazán kemény csávó, mert a következő nap meg beért még egy rádió nélküli társával egyetemben) Amúgy csak két érvényes nap volt, ami az érvényességhez is kevésnek bizonyult.

A verseny tanulságai nagyon távolra mutatóak, ugyanis több dolog is nyilvánvalóvá vált:

         1. El kell dönteni, hogy melyik a repülés az amit ott csinálnak vagy az amit itthon. Mindkettő ugyanis nem lehet az. Az itthoni legvadabb idő is esti gyógyi az ottani átlagos időhöz képest.

            2. Van isten!!! és annak egyik alakja a siklóernyősöké neve Ordenátor Multiplex. Leginkább bogár alakban jelenik meg és nagyon ordenátor. A tiszteletére tartott ünnepségeket szeptember 23-án kell tartani ez ugyanis a napja.

            3. A levegőt alkotó részecskék között felfedeztünk egy újat. Ez pedig a Cumitron. Ez egy nagyon veszélyes hasadóanyag, amelyet jól lehet hasznosítani mások lerohsztására, amennyiben használod a cumitron ágyú nevü fegyvert. Vigyázat!!! könnyen visszafelé sülhet el a dolog.

            4. Amennyiben én nem csinálom meg a 14. fordulópontot, nem érdemes elstartolni, mert a napot lefúják. (Ez szerencsére csak kétszer történt meg.)

            Egyébként nagyon kultúráltan viselkedtünk igyekeztünk nem szégyent hozni a magyarság egészére. Itt csak néhány mallőr történt. Odafelé a repülőn felgyúlladt a táskámban több kábel, mert egy bika aksim van. A gép kényszerleszállást hajtott volna le, ha éppen nem szálltunk volna le amúgy is.

Visszafelé Matyi teljesen szabályosan egy nyitott kemping gázpalackot adott fel a csomagjában, aminek tartlma a nyomáskülönbség hatására teljesen kiürült. Szerencsére nem robbant fel.


A Matyi egy követ benne felejtett beülője aljában és a startnál belerepült egy spanyol fejében mire az kisebb agyrázkódást kapott és vérezni kezdett a feje.

Balázs túl sokat füleskedett ezért végül majdnem egy kerítésen hagyta a fülcimpáját.

Tamas annyit vetített, hogy teljesen lemerült az eleme.

Amúgy nagyon ajánlom, hogy mindenki menjen el oda repülni, mert addig úgy sem hiszetek el az egészet. Én is így voltam vele.

Azért liberót vigyetek és írjatok végrendeletet. Csak kb. 10 mentőernyő volt egy láb és egy kéztörés (4 nap alatt)

Ja még annyit este 1/4 kilenckor hatos lifttel tekertünk 2300 ig, úgy hogy egész nap felhős volt és esett az eső.

NO adios amigos
Kovi
 

 

 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés


Az akkumulátorok szakértője

Hirdetés
A legnagyobb márkafüggetlen akkuimportőr. Elég ha a pénztárnál megemlíted hogy siklóernyős vagy, azonnal kapsz 10%-15% engedményt, a már amúgy is korrekt árakból.

Gradient

Köszönet Ondrej Dupalnak és a Gradient gyárnak, hogy rendszeresen a legújabb ernyőikkel repülhetek.
Hirdetés

MOTOROLAJ

Hirdetés
A legújabb technológiának köszönhetően , a lekopott fématomok, visszaépülnek a felületre.