szitto.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

1999. Világbajnokság - Zell am See

Ordas cumi kategóriájú verseny volt. A verseny előtti napokban a helyszínen tekergésztünk és számolgattuk, hogy itt mekkora ordenáré nagy feladatokat fognak kitűzni. Már előre féltem a 250 induló okozta tömegtől a levegőben. Az új ernyőket (NOVA X78 proto azóta Krypton..) közvetlenül a verseny előtt kaptuk meg.

 


Az első nap rögtön egy 107 km hosszú hurok volt a feladat. A lassabban repülő pilóták már veszélyesen megerősödő szélben repültek, némi zivatarfelhő- szerű felhővel nehezítve. A rendezőket ez nem zavarta, a napot nem törölték, annak ellenére hogy egy csomó baleset és mentőernyődobás történt. Mivel a tekerési irányt mindenki fegyelmezetten betartotta, anagy tömeg miatt nem történt baleset.

 

 

Ezután az időjárás esősre fordult és úgymaradt két hétig.Mivel a napokat csak egyesével fújták le ezért nem lehetett sehova elutazni, vagy bármi egyebet csinálni. Két hét ordenáré unatkozás, főzés, kártyázás, tévézés és veszekedés következett. A utolsó napon volt még egy 50 km körüli céltáv. Nagyon sokan beértek, az eredmény különösebben nem változott.

Mivel nem volt négy érvényes nap, ezért hivatalos világbajnokot nem hirdettek. A magyarok eredménye a következő.

               1. Christian Heinrich (nem hivatalos világbajnok..)

24. Forgó Szilárd

30. Simonics Péter

87. Vas Csaba

154. Tasi Gábor

172. Beliczay Koppány

220. Kőhalmi Péter

 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés


Az akkumulátorok szakértője

Hirdetés
A legnagyobb márkafüggetlen akkuimportőr. Elég ha a pénztárnál megemlíted hogy siklóernyős vagy, azonnal kapsz 10%-15% engedményt, a már amúgy is korrekt árakból.

Gradient

Köszönet Ondrej Dupalnak és a Gradient gyárnak, hogy rendszeresen a legújabb ernyőikkel repülhetek.
Hirdetés

MOTOROLAJ

Hirdetés
A legújabb technológiának köszönhetően , a lekopott fématomok, visszaépülnek a felületre.