szitto.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Világbajnokság 2011 első repülés

A nagyon hosszúra nyúlt regisztráció után felmentünk repülni. Sajnos le kell szögeznem, hogy a hosszú kihagyás , így első érzésre nem múlt el nyomtalanul. Igaz hogy az ernyő is új, e beülő is új,a fék is túl hosszú de valahogy fejben sem vagyok ott még teljesen.

 

Igaz, hogy nem volr versenynap, de pedig valami komoly táv, ilyenkor az ember hajlamos túl sokat foglalkozni azzal, hogy mi történik az ernyővel, vagyis feleslegesen paráztatja magát. Ez játszódott le ma. Minden rántásra, rázásra felnéztem, fékeket rángattam.

 

 

Nagyon bízom benne, hogy majd a versenyfeladat, , meg maga a verseny elvonja a figyelmemet a felesleges paráztatásról és sikerül nem az ernyővel foglalkozni a levegőben. (Melesleg az ernyő teljesen rendben van, két kisebb csukés volt , teljesn normális reakciókkal).

A versenyen lesz livetracking. Vagyism élőben lehet követni a repülésket. (Én 34. Vértes 39, Peti talénn 777 rajtszámmal van).

 

Hozzászólások  

 
#2 béci 2011-07-04 10:20
nyomjad csak Sziszi, jó lesz az, szorítunk Nektek és figyeljük a live trackinget is.
Idézet
 
 
#1 kpeti 2011-07-03 21:31
Szittó, milyen szárnnyal repülsz most? Mi lett az SR7-tel? :-) (Talán azt most kivételesen nem veszem meg... :) )
Idézet
 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés


Az akkumulátorok szakértője

Hirdetés
A legnagyobb márkafüggetlen akkuimportőr. Elég ha a pénztárnál megemlíted hogy siklóernyős vagy, azonnal kapsz 10%-15% engedményt, a már amúgy is korrekt árakból.

Gradient

Köszönet Ondrej Dupalnak és a Gradient gyárnak, hogy rendszeresen a legújabb ernyőikkel repülhetek.
Hirdetés

MOTOROLAJ

Hirdetés
A legújabb technológiának köszönhetően , a lekopott fématomok, visszaépülnek a felületre.