szitto.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Világbajnokság 2011 - Task 1 - Nagyon rossz kezdés :(

Világbajnokság 1. Task

Sikerült már az első napon elrontani az egészet, pedig nem is siettem.  A feladat egy 154 km egyvonalú céltáv volt. Időben startoltam, szépen lassan egerésztem a statpylonhoz , ami 20 km-re volt a starthelytől.

 

A gerinc végén szépen kitekerte és elsiklottam a hágó felé, mert ott láttam, hogy tekernek páran. Egész magasan értem oda, de addigra ez a boly már a hágó másik oldalán volt. Nem mertem arra tovább menni, mert féltem, hogy ha nem érem el a z emelést, akkor lesüllyedek a rotorba.  Inkább visszafordultam, mert mögöttem is tekertek páran. Odaérve nem találtam semmit, de mivel a már nem voltam magasan, nem volt más választásom, mint rásiklottam a hágóra, az antennához, ahol erősen fújt a szél. Egy darabig szépen tartott, lehetett lejtőzni, de termik  az nem jött.  Volt még néhány percem a levegőben aztán szépen lerohadtam.

 

 

A lerohadás, meg a hibázás az benne van ebben a sportban. Azt sajnálom csak, hogy mindez a VB első napján történt, meghatározva a további napok hangulatát a számomra. Kis szerencsével lehetett volna úgy is, hogy elbénáz az ember valamit, emiatt lesüllyed és elmegy 10-20 perc mire újra helyzetbe tud kerülni és megy tovább. De ez most így totális 0 pontot fog ma érni. Nem hibát sajnálom, hanem az érte bekapott bűnhődést.

Visszatekerve az időt, annyit kellett volna máshogy csinálni, hogy nem szabadott volna a hágót megközelíteni abban a magasságban. A síkon kellett volna még tekerni és hagyni hogy a szél  besodorjon a hágó fölé de jóval magasabban. Az időbe is simán belefért volna .

Ezzel a maival, mindenesetre sikerült a legpesszimistább forgatókönyvet is alulmúlni.  De nem akarom  túldramatizálni. Van itt még 6-8 versenynap, ahol lehet javítani, bár kétségtelen, hogy szerencsésebben is kezdődhetett volna.

Aki igazi repülésről akar olvasni, az olvassa a Vértes blogját, sisakkamera.blogspot.com  , de csak késő este, mert lesz este  9 óra , mire visszaérnek..

Másnap reggel derült ki, hogy 35 ember sértett véletlenül légteret. Mindenki 0 pontot kapott. Sajnos Peti is.

Vértes 60.lett (750 pont) , én kb 107. , 97 pontot kaptam.


 

Hozzászólások  

 
#5 Kecskeméti Sándor 2011-07-06 18:48
Szia Szilárd!

Csak írjátok a beszámolókat én mindet elolvasom. Nagyon szeretem olvasni az írásaitokat úgyhogy hajrá és nagy repüléseket kívánok.
Üdv. Sanyi
Idézet
 
 
#4 zozó 2011-07-06 14:03
Hát Sziszi: "Nem hibát sajnálom, hanem az érte bekapott bűnhődést." Ezzel mindenki így van.
De nyomjad, bikán, szurkolunk!
Idézet
 
 
#3 Sarig istvan 2011-07-05 18:10
Hajra,fel a fejel es nyomjad neki,lesz meg job nap is.
Idézet
 
 
#2 Sarig istvan 2011-07-05 18:10
Hajra,fel a fejel es nyomjad neki,lesz meg job nap is.
Idézet
 
 
#1 denes 2011-07-05 15:44
Néztem a livetrack-et, biztam benne, hogy mindkettőtöké rossz. Azért fel a fejjel, sok van még hátra, mostantól kicsit kockáztathatsz is. 2-3 top10-es nap, és a pontok is megfelelően fognak alakulni. Azért Balázs helyezését is ird már meg amint megtudtad.
Idézet
 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés


Az akkumulátorok szakértője

Hirdetés
A legnagyobb márkafüggetlen akkuimportőr. Elég ha a pénztárnál megemlíted hogy siklóernyős vagy, azonnal kapsz 10%-15% engedményt, a már amúgy is korrekt árakból.

Gradient

Köszönet Ondrej Dupalnak és a Gradient gyárnak, hogy rendszeresen a legújabb ernyőikkel repülhetek.
Hirdetés

MOTOROLAJ

Hirdetés
A legújabb technológiának köszönhetően , a lekopott fématomok, visszaépülnek a felületre.