szitto.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Versenyleírások

2005 Monarca Open

5 év után mentem újra Mexikóba. Ez az idõ pont arra volt elég, hogy teljesen elfelejtsem a terepet, és abszolút új legyen minden. Mivel az ernyõmet eladtam, ezért kölcsön kellett kérnem egy másikat. Kozák Peti volt olyan rendes, hogy kölcsönadta a 28-as Gradient Aspenjét.

 

2004 XCeara

Pepóval ketten vágtunk neki az útnak. Komoly célokat tûztünk ki magunk elé. Némi pénzdíj behúzását, illetve egy 320 km céltáv világrekord megrepülését. Miután megérkeztem Fortalezába, Chico (rendezõ) márt várt a reptéren. Elvittek egy hotelbe, ahonnan elvileg másnap vittek volna busszal Quixadába. A busz reggel 9 helyett csak fél 12kor indult, és a 2 órás utat 5 óra alatt tette meg, mert mindig lerobbant, vagy a sofõr megéhezett.

 

2004 KwaZulu Natal Open South Africa

KwaZulu Natal Open South Africa, 2004.09.19-25

Pepóval ketten vágtunk neki az útnak. Pontosabban egy nap eltéréssel. Mivel Pepo érkezett elõbb, én mindent leszervezem elõre. Egy barátom (Dudley ) várta a reptéren, vitte ide-oda. Szállást is adott neki persze. Mikor én egy nappal késõbb kiértem, Dudley felesége várt a reptéren és egy telefont nyomott a kezembe. A vonal másik végén Pepó volt, aki csak annyit mondott, Szilárd, KÓRHÁZBAN vagyok.

 

2004 Pre PWC Sopot

Nyikolaj javaslatára jelültük ki a sopot-i versenyt rangsoroló versenynek. Az első napot le kellett fújni erős hátszél miatt, de a rendező megnyugtatott minket, hogy ne aggódjunk, végig jó idő lesz. Ezt szinte már el se akartam hinni, mert annyira megszoktam már versenyken zuhogó esőt.

 

2003 Ratitovec Open

Bár az idő nem nézett túl jól ki, azért úgy döntöttünk, hogy bevállaljuk ezt a versenyt. Kb 75 induló volt, a többség szlovén, de volt kb 15 magyar és néhány lengyel és cseh pilóta is.

 

2003 1st Asian Open

 Pepóval ketten vágtunk neki ennek a túrának. Miután Szöulból megérkeztünk Hadongba és ott zuhogott az eső, kissé elkeseredtünk. De azért bíztunk benne, hogy mire a verseny kezdődik bejavul az idő. A versenyen főleg Ázsiai pilóták voltak, koreaiak, kínaiak, japánok, indonézek, indiaiak, illetve ausztrálok, németek, oroszok, ukránok, kazahok. Úgy gondoltuk, hogy egy csomó pilóta van, aki a végén majd mögöttünk végez. Azért azt meg kell jegyeznem, hogy a mi Radonjainkon kívül mindenki versenyernyővel (főleg Boomerang) indult.

 


6. oldal / 12

Az akkumulátorok szakértője

Hirdetés
A legnagyobb márkafüggetlen akkuimportőr. Elég ha a pénztárnál megemlíted hogy siklóernyős vagy, azonnal kapsz 10%-15% engedményt, a már amúgy is korrekt árakból.

Gradient

Köszönet Ondrej Dupalnak és a Gradient gyárnak, hogy rendszeresen a legújabb ernyőikkel repülhetek.
Hirdetés

MOTOROLAJ

Hirdetés
A legújabb technológiának köszönhetően , a lekopott fématomok, visszaépülnek a felületre.